Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 338.5(075.8)/Д51 Автор(и) : Длігач, Андрій Олександрович Назва : Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика : навч. посіб. Вихідні дані : Київ: Професіонал, 2006 Кільк.характеристики :304 с.: рис. Колективи : Міністерство освіти і науки України Примітки : Дод.: с 293-295. - Літ.: с. 296-300 ISBN, Ціна 966-370-006-8: 27.50 грн УДК : 338.5(075.8) ББК : 65.25я73 Предметні рубрики: Цінова політика Географіч. рубрики: Анотація: Висвітлено сучасні проблеми, що існують в практиці прийняття цінових рішень, місце ціноутворення в концепції маркетингу, етапи розробки стратегії ціноутворення, актуальні питання ціноутворення в міжнародному маркетингу. Примірники : всього : ВВ(2), ЧЗ(1) Вільні : ВВ(2), ЧЗ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України |