Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М26
Автор(и) : Белявцев М. І., Воробйов В. М., Ніколайчук В. Є., Леонова Г. Д.
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: ЦУЛ, 2006
Кільк.характеристики :407 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 401-407
ISBN, Ціна 966-364-218-1: 34.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Белявцев, М. І.; Воробйов , В. М.; Ніколайчук, В. Є.; Леонова, Г. Д.; Белявцев, М. І. \ред.\; Воробйов, В. Н. \ред.\