Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(075.8)/М26 Автор(и) : Белявцев М. І., Воробйов В. М., Ніколайчук В. Є., Леонова Г. Д. Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник Вихідні дані : К.: ЦУЛ, 2006 Кільк.характеристики :407 с.: рис., табл. Примітки : Л-ра: с. 401-407 ISBN, Ціна 966-364-218-1: 34.00 грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління Географіч. рубрики: Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Белявцев, М. І.; Воробйов , В. М.; Ніколайчук, В. Є.; Леонова, Г. Д.; Белявцев, М. І. \ред.\; Воробйов, В. Н. \ред.\ |