> Шифр: shos/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Сухомлинська, О. В. Колектив і особистість у контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст. Гірний, О. І. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / О. І. Гірний, М. М. Савчин. - С.5-10. - Л-ра в кінці ст. Харченко, Т. Г. Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чинник гуманізації педагогічної освіти у Франції / Т. Г. Харченко. - С.11-18. - Л-ра в кінці ст. Волик, Л. В. Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище / Л. В. Волик. - С.18-21. - Л-ра в кінці ст. Хоружий, Г. Ф. Вища освіта на шляху оптимізації / Г. Ф. Хоружий. - С.22-27. - Л-ра в кінці ст. Дічек, Н. П. Диференційований підхід до навчального процесу: спроба ретроаналізу / Н. П. Дічек. - С.28-33. - Л-ра в кінці ст. Лашко, М. В. Становлення Марії Грінченко як педагога-просвітника / М. В. Лашко. - С.33-37. - Л-ра в кінці ст. Квас, О. В. Світ дитинства епохи середньовіччя / О. В. Квас. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст. Новицька, О. В. Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920 - 1924) / О. В. Новицька. - С.42-47. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |