> Шифр: umil/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Голуб, Н. Навчання риторики учнів старших класів : матеріали для вчителя / Н. Голуб. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст. Шуневич, О. Використання фреймових структур у процесі формування загальнонавчальних умінь учнів на уроках української мови й літератури / О. Шуневич. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Цінько, С. Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас) / С. Цінько. - С.12-15. - Л-ра в кінці ст. Усатий, А. Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками / А. Усатий. - С.16-22. - Л-ра в кінці ст. Назаренко, Л. Методичні засади використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти / Л. Назаренко. - С.22-27. - Л-ра в кінці ст. Колеснікова, Т. Вивчення сполучника на уроках української мови в 7 класі / Т. Колеснікова. - С.28-32 Палій, Н. Порівняльний аналіз фонетичних систем української та румунської мов / Н. Палій. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Красовська, О. Формування стилістичної компетентності студентів-філологів засобами епістолярію : на матеріалі листування Лесі Українки / О. Красовська. - С.37-39. - Л-ра в кінці ст. Базиль, Л. Технологія формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників у системі фахових практик / Л. Базиль. - С.40-45. - Л-ра в кінці ст. Береза, Л. Формування етнокультурної компетентності іноземних студентів у процесі навчання української мови / Л. Береза. - С.46-48. - Л-ра в кінці ст. Беценко, Т. Структура і зміст спецкурсу "Фоніка" в системі професійної підготовки студентів-філологів / Т. Беценко. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст. Мартиненко, С. Вітчизняне соціально-побутове красномовство як національний кодекс словесної добропристойності / С. Мартиненко, Г. Бондаренко. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Видайчук, Т. Витоки формування правописної компетенції та українського правопису / Т. Видайчук. - С.57-59. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |