Циганок, В. М. Методичні засади оцінки ефективності брендування торговельних марок на ринку м'яса птиці [] / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля, А. В. Ращенко> // Агросвіт : наук.-практ. журн. - 2012. - N 11. - С. 22-28 : табл. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Птахопродукти--Ринок--Маркетинг--Житомир, місто Житомир, місто--Птахопродукти--Ринок--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- торгові марки -- торговые марки -- продуктовий ринок -- продуктовый рынок Анотація: Результати досліджень щодо ефективності дії ключових факторів успіху брендингу в позиціонуванні та просуванні брендів торгових марок виробників продукції м'яса птиці на продуктових ринках м. Житомира, а також дослідження вподобань споживачів стосовно цієї продукції. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гуля, Ю. В.; Ращенко, А. В.; Торгівля. Кооперація 4.08 Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |