Мазаракі, А. А. Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів [] / А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 12. - С. 423-429. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Інтернет Маркетинг Комунікації Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- е-лояльність -- э-лояльность -- підприємства торгівлі -- торговое предприятие Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дубовик, Т. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |