Фролова, Л. В.
    Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії [] / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 469-474. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Маркетинг
   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая товарная стратегия -- споживчі властивості товару -- потребительские свойства товара -- торговельна марка -- торговая марка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Наторіна, А. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)