> Шифр: umil/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Бондаренко, Н. Ситуаційні вправи на уроках української мови / Н. Бондаренко. - С.2-8. - Бібліогр. в кінці ст. Кучеренко, І. Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти / І. Кучеренко. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст. Ярмолюк, А. Інтеріоризація загальнокультурних цінностей під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст. Бондаренко, Ю. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічна та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст. Тименко, В. Сучасний підручник української літератури для 10 класу: культурно-мистецький контекст / В. Тименко. - С.26-31. - Бібліогр. в кінці ст. Яценко, Т. Шкільний підручник української літератури: історико-методичний огляд процесу вітчизняного підручникотворення / Т. Яценко. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст. Вертій, О. Тарас Шевченко в національній свідомости українців середини ХІХ - початку ХХ століть / О. Вертій. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст. Бедлінський, О. Рідна мова як відображення свідомості народу / О. Бедлінський. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст. Азьомов, В. Ідейні координати шевченкового "Заповіту": у пошуках повноти прочитання / В. Азьомов. - С.49-52 Новосьолова, В. Новий підручник української мови для 8-го класу: навчально-методичний апарат, виховні можливості / В. Новосьолова. - С.53-59. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |