Шифр: otrd/2017/5
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : наук.-метод. журнал. - К. : Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2012 -
2017р. N 5
Зміст:
Рудницька, С. Ю. Проблема самопроектування особистості: психолого-герменевтичний підхід / С. Ю. Рудницька. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинець, Л. А. Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів / Л. А. Мартинець. - С.11-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, С. І. Застосування технології програмованого навчання під час опанування прийомів долічного письма майбутніми художниками сакрального живопису / С. І. Горбань. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Колярова, А. О. Проблема тілесного досвіду особистості в психологічному дискурсі / А. О. Колярова. - С.18-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичевська, Л. Є. Міжособистісне спілкування у "Козацькій світлиці" як чинник зародження прогресивних ідей / Л. Є. Сичевська. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Янковська, Л. М. Психологічний супровід інноваційної діяльності вчителя як чинник розвитку нової української середньої освіти / Л. М. Янковська. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудакова, В. П. Особливості формувального експкрименту та етапи впровадження "Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації" (В. Чудаковой) - компонента сформованості конкурентноздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальченко, О. П. Від проблеми до успіху: розв'язуємо задачі, граючись : (авторська технологія) / О. П. Гальченко. - С.37-39
Дроботенко, М. М. Практикум з підготовки та написання есе / М. М. Дроботенко. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовський, С. В. Особливості освіти країн Європи та освітні реалії України / С. В. Романовський. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Муранова, Н. П. Компетенції та компетентності в освіті / Н. П. Муранова, Н. Ф. Федорова. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)