> Шифр: umil/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Голуб, Н. Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі / Н. Голуб. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Хом'як, І. Методика оцінювання навчальних досягнень учнів / І. Хом'як. - С.7-12. - Л-ра в кінці ст. Пентилюк, М. Виховання мовної особистості учнів основної школи засобами української мови і літератури / М. Пентилюк, І. Гайдаєнко. - С.13-19. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Особливості навчання синтаксису простого ускладненого речення у 8-му класі : (за новим підручником української мови) / В. Новосьолова. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Кучеренко, І. Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови / І. Кучеренко. - С.25-31. - Л-ра в кінці ст. Корицька, Г. Тест як інструмент контрольно-оцінювальної діяльності вчителя: до проблеми створення й застосування / Г. Корицька. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Ярмолюк, А. Робота з текстом під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.36-39. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Вертій, О. У річищі ідейних протиборств: Тарас Шевченко в національній свідомості українців ХХ - ХХІ століть / О. Вертій. - С.44-51. - Л-ра в кінці ст. Скуратівський, Л. Світоглядні засади навчання словесності / Л. Скуратівський. - С.55-59 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |