Дудар, Тарас Григорович.
    Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції [] / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар // Економіка АПК. - 2017. - N 7. - С. 46-53 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Продовольча безпека--Ринок (екон.)--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг органічної продукції -- органічна сільськогосподарська продукція -- екологічний маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шумейко, Оксана Тарасівна; Дудар, Володимир Тарасович

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)