Дудар, Тарас Григорович. Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції [] / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар> // Економіка АПК. - 2017. - N 7. - С. 46-53 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Продовольча безпека--Ринок (екон.)--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг органічної продукції -- органічна сільськогосподарська продукція -- екологічний маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шумейко, Оксана Тарасівна; Дудар, Володимир Тарасович Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |