О-53 Олексенко, Л. В. Маркетингова політика розподілу [] : навч. посіб. / Л. В. Олексенко. - Київ : Ліра-К, 2018. - 467, [1] с. : табл., рис. - Глосарій: с. 433-439. - Бібліогр.: с. 440-442. - Дод.: с. 443-467. - ISBN 978-617-7605-04-0 : 252.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Конкуренція (екон.)--Навчальні видання для вищої школи Торгівля--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): оптова торгівля -- товарні біржі -- біржові посередники -- роздрібна торгівля -- форми розподілу товарів -- служби збуту -- збутова політика підприємства -- маркетингова політика -- стандарти обслуговування -- комісійний продаж -- секонд-хенд -- реалізація уціненого товару -- реалізація поношеного одягу -- електронна торгівля -- аукціони Анотація: Теорія маркетингової політики розподілу підприємств, методологія її дослідження, вдосконалення управління політикою розподілу на основі маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |