> Шифр: odnv/2018/4 Журнал 2018р. N 4 Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушенням зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст. Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда. - С.15-31. - Бібліогр. в кінці ст. Прохоренко, Л. Суб'єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.32-39. - Бібліогр. в кінці ст. Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко. - С.40-52. - Бібліогр. в кінці ст. Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічютє. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст. Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст. Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець. - С.75-87. - Бібліогр. в кінці ст. Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Л. Некраш. - С.88-95. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |