> Шифр: dzop/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Ониськів, М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. С. Ониськів, О. С. Білінська. - С.2-4 Канарська, М. В. Специфіка логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами / М. В. Канарська. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст. Дриганець, В. К. Віднімання від 15 чисел 6, 7, 8, 9. Многокутник. Здорове харчування : інтегрований урок з математики та основ здоров'я для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю / В. К. Дриганець. - С.10-13 Гевці, Л. П. Україна : урок літературного читання у 3-му класі для учнів з порушенням зору / Л. П. Гевці. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст. Грибенко, Н. М. Вишиванка - національна спадщина українського народу : корекційне заняття для дітей 6-го року життя із затриманням психічного розвитку / Н. М. Грибенко. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст. Кравченко, О. М. Овочі : конспект заняття з малювання для дітей 6-го року життя з порушенням слуху / О. М. Кравченко. - С.21-24 Гайтина, Л. Г. Розрізнення звуків [с], [з] : логопедичне заняття / Л. Г. Гайтина. - С.25-27 Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання : для учнів 2-го класу спеціальної загальноосвітньої школи / Н. П. Андрущенко. - С.28-31 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |