615
Г87


    Громовик, Б. П.
    Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади [] : навч. посіб. / Б. П. Громовик, Г. Д. Гасюк, О. Р. Левицька. - Вінниця : Нова Книга, 2004. - 464 с. : іл. - Літ.: с. 462. - ISBN 966-7890-81-3 : 58.00 грн
УДК
ББК 52.8
Рубрики: Фармація--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
фармацевтичний ринок -- маркетинг фармацевтичного підприємства -- маркетингова політика лікарських засобів -- реклама лікарських засобів -- фармацевтична логістика -- міжнародний фармацевтичний маркетинг -- мерчандайзинг в аптеках
Анотація: Навчальний посібник присвячений висвітленню фундаментальних засад фармацевтичного маркетингу і відповідає типовим програмам навчальних дисциплін "Менеджмент і маркетинг у фармації" і "Міжнародний маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки "фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти фармацевтичного маркетингу, а саме: базові засади маркетингу, функціональне забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств, комплексне дослідження фармацевтичного ринку, розроблення комплексу фармацевтичного маркетингу та особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу. Посібник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тестові завдання та відповіді до них. Рекомендується студентам фармацевтичних вузів та факультетів, провізорам-інтернам і провізорам-організаторам, атакож магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гасюк, Г. Д.; Левицька, О. Р.
Примірників всього: 1
ВСМЛ (1)
Свободны: ВСМЛ (1)