Вакар, Т. В. Моніторинг стану сільських територій України з позицій брендоутворюючих факторів розвитку [] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. В. Лазарчук> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 6. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільські місцевості--Моніторинг--Україна Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна Кл.слова (ненормовані): територіальний брендинг -- депресивні місцеві економіки -- унікальні особливості -- фактори розвитку Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мороз, І. О.; Лазарчук, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |