Мазаракі, Анатолій. Ідентифікація контенту національного брендінгу [] / А. Мазаракі, Г. П'ятницька, О. Григоренко> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - N 2. - С. 5-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Торгові марки--Ідентифікація--Україна Держава--Імідж--Україна Кл.слова (ненормовані): національний бренд -- бренд територій -- бренд держави -- міжнародне середовище -- інформаційні екстерналії Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: П'ятницька, Галина; Григоренко, Олег Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |