Таран-Лала, О. М.
    Імідж підприємства як фактор впливу на його конкурентоспроможність [] / О. М. Таран-Лала, М. В. Зось-Кіор, М. М. Андрусенко // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 7. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Імідж
Кл.слова (ненормовані):
позитивний імідж -- невідчутний імідж -- зовнішній імідж -- ділова репутація -- торгівельна марка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зось-Кіор, М. В.; Андрусенко, М. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)