> Шифр: dzop/2020/8 Журнал 2020р. N 8 Косаренко, О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України / О. В. Косаренко. - С.2-4 Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі / О. В. Косаренко. - С.5-10 Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева - обереги" : конспект групового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу / Л. Г. Маркова. - С.11-12 Одарченко, М. М. Я люблю своє місто : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору / М. М. Одарченко. - С.13-15 Бібік, З. А. Осінь пахне дощами : урок української мови для дітей 4-го класу з мовленнєвими порушеннями / З. А. Бібік. - С.16-17 Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися : виховне заняття для дітей 3 - 4-х класів із порушенням зору / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.18-19 Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька. - С.20-23 Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання / Л. С. Волкова. - С.24-31 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Замовлені прим-ки для відділів: ІЧЗ |