658.8
D15


    Dalrymple , Douglas J..
    Sales Management. Concepts and cases [Text] / D. J. Dalrymple, W. L. Cron. - 4th ed. - New York ; Chichester ; Brisbane : John Wiley & Sons, 1992. - XIV, 758, I.11 p. : ill. - Текст: англ. - App. A: p. 750-754. - Exhib. 3: p. 755-758. - Key word glossary and subject ind.: p. I.1-I.6. - Author ind.: p. I.7-I.9. - Comp. ind.: p. I.10. - Case ind.: p. I.11 . - ISBN 0-471-53249-5 (cloth : acid free paper) : 25.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Менеджмент--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
менеджмент -- продажі -- менеджмент інновацій -- менеджмент інвестицій
Анотація: The objective of this book is to introduce you to the worlds of personal selling and sales management. Most firms have a single career path to lead you from field selling into sales management. The book discovers a story that highlights some of the differences between sales and sales managent careers.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Cron, William L.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)