339.5(075.8)
H64


    Hill, Charles W. L..
    International business. Competing in the global marketplace [Текст] / C. W. L. Hill. - 2nd ed. - Boston, Mass. ; Burr Ridge, Ill. ; Dubuque, Iowa : Irwin, McGraw-Hill, 1998. - XX, 630 p. : il. - Текст: англ. - Gloss.: p. 605-611. - Ind.: p. 613-630. - ISBN 0-256-27053-8 : 15.00 грн
УДК
ББК 65.5я73
Рубрики: Міжнародний бізнес--Менеджмент--США--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний бізнес -- міжнародний бізнес підприємств -- інвестиційне середовище -- політична економія міжнародної торгівлі -- глобальна валютна система -- ринок капіталу -- глобальне виробництво
Анотація: By focusing on managerial implications, this text presents a critical in-depth look at international business. Students learn to assess the special roles of global business' various functions while gaining exposure to the disciplines strategies and structures. Theories, presented in a clear and interesting manner, heighten students' interest. Insightful and colorful pedagogical features such as the Country Focus Boxes and real world cases serve to reinforce and improve student mastery of the chapter material.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)