Шифр: rish/2009/4
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2009р. N 4
Зміст:
Удосконалювати психолого-педагогічний супровід освітніх реформ : Тези доповіді Президента АПН України Василя Кременя на Загальних зборах АПН України з питання "Про діяльність Академії педагогічних наук України у 2008 р. та завдання на 2009 р.". - С.3-9
Пометун, О. Навчання: що є результатом і чи можна його покращити / О. Пометун. - С.10-14
Щекатунова, Г. Моніторинг педагогічних нововведень / Г. Щекатунова. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Бугрій, О. Формування уміння навчатися / О. Бугрій. - С.17-21
Крутенко, О. Виховання гуманістичних цінностей особистості школяра в педагогічній спадщині Олександра Захаренка / О. Крутенко. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, Ю. Основи організації індивідуального профільного навчання в умовах сільської школи / Ю. Мельник. - С.26-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвієнко, В. Організація допрофільної економічної освіти в сучасній середній школі / В. Матвієнко. - С.29-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Безкоровайна, О. Самоствердження як важливий соціально-психологічний феномен становлення особистості раннього юнацького віку / О. Безкоровайна. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Горяна, Л. Соціальне здоров'я людини як показник культури спілкування / Л. Горяна. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойченко, Т. Урок стоматологічного здоров'я в загальноосвітньому навчальному закладі: організація та навчальні методи / Т. Бойченко. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Успенська, В. Впровадження здоров'язберігальних технологій у загальноосвітньому навчальному закладі - вимога часу / В. Успенська. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Червінська, Л. Мета і методи тестування з англійської мови в економічному ВНЗ / Л. Червінська, З. Циганюк. - С.48-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Приходько, А. Галерея історичних портретів: видатні жінки Давньоруської держави / А. Приходько. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Булигіна, О. Формування економічних знань у старшокласників під час вивчення природничої і суспільствознавчої освітніх галузей / О. Булигіна. - С.60-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, Н. Технологія особистісно орієнтованого навчання - один із елементів модернізації педагогічних умов для розкриття обдарованості дитини / Н. Федорова. - С.62-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнір, В. Пошуки науково-практичних підходів у дослідженні феномену дитячої обдарованості / В. Кушнір, Г. КушнірН. Рожкова. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалець, Л. Педагогічна діяльність Юрія Федьковича як соціальний і моральний феномен : До 175-річчя від дня народження видатного письменника і громадсько-культурного діяча / Л. Ковалець. - С.70-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Веремюк, Л. "Школа дії" як один із напрямків реформаторської педагогіки: історичний аспект / Л. Веремюк. - С.74-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Плахотнюк, О. Реалізація ідей гуманістичного виховання в системі шкільної освіти США / О. Плахотнюк. - С.77-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)