Ф95 Фурман, Анатолій Васильович. Психодидактична експертиза модульно-розвивальних підручників [] = Psychodidactical examination of module-developing textbooks : монографія / А. В. Фурман, А. Н. Гірняк. - Т. : ТНЕУ, 2009. - 312 с. : табл., рис. - Глосарій: с. 156-165. - Л-ра: с. 166-177. - Дод.: с. 178-310. - Ім. покажч.: с. 311-312. - 25.00 грн
Рубрики: Освіта--Вища--Підручникотворення Кл.слова (ненормовані): традиційний підручник -- традиционный учебник -- текстовий компонент підручника -- текстовой компонент учебника -- інноваційні підручники -- инновационные учебники -- експертиза якості підручника -- экспертиза качества учебника -- розвивальна ефективність підручника -- развивающая эфективность учебника Анотація: Уперше об'єктом різноаспектного теоретико-методичного обгрунтування є оригінальна авторська система визначення якості та ефективності книжок нового покоління для середньої і вищої школи, що створена у теорії та практиці модульно-розвивального навчання як інноваційній освітній моделі національного походження. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гірняк, А. Н. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |