Т 30 Атрашкевич, Л. Особливості використання мерчандайзингу в сучасних умовах (на прикладі торгівельних підприємств м. Житомира) [] / Л. Атрашкевич> // Тези ХХХІ науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету. 14-16 березня / за ред. П. П. Мельничука. - Житомир : ЖДТУ, 2006. - С. 227
Рубрики: Житомир, місто--Торгівельні підприємства--Послуги Кл.слова (ненормовані): мерчайдайзинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мельничук, П.П. \ред.\; Торгівля. Кооперація 4.08 Є примірники у відділах: всього 2 : ФОНД (2) Вільні: ФОНД (2) |