> Шифр: mvuk/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Павленко, А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ / А. Павленко. - С.4-9 Чурилов, М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях / М. Чурилов. - С.18-20 Зозульов, О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / О. Зозульов. - С.21-23. - Л-ра в кінці ст. Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств / М. Бєлявцев, М. Беспята. - С.24-26. - Л-ра в кінці ст. Данніков, О. Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю / О. Данніков. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Шаргородський, А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє / А. Шаргородський. - С.32-33 Ткачук, О. EVENT - важлива складова сучасного PR / О. Ткачук. - С.34-39. - Л-ра в кінці ст. Спываковська, Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку / Т. Спываковська. - С.40-44. - Л-ра в кінці ст. Стадніченко, В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення / В. Стадніченко, А. Цибулько. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Гавриш, О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку / О. Гавриш, О. Старченко. - С.50-53 Бровченко, В. Технологічні інновації для роздрібних мереж / В. Бровченко. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст. Ковальчук, С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. Ковальчук, І. Слободян. - С.57-59. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1) |