Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 338.48(075.8)/П68 Автор(и) : Правик, Юлія Миколаївна Назва : Маркетинг туризму : підручник Вихідні дані : К.: Знання, 2008 Кільк.характеристики :303 с.: табл. Серія: Вища освіта XXI століття Примітки : Л-ра: с. 300-303 ISBN, Ціна 978-966-346-490-9: 38.00 грн УДК : 338.48(075.8) ББК : 65.433-2я73 Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг Географіч. рубрики: Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингу туризму, особливості маркетингової політики туристичної компанії, сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму. Примірники :ФОНД(1) Вільні : ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |