Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(075.8)/J65 Автор(и) : Johansson, Johny K. Назва : Global marketing : foreign entry, local marketing, and global management . -4th ed. Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2006 Кільк.характеристики :XVI, 647 с.: ill. Серія: McGraw-Hill/Irwin series in marketing Примітки : Ind.: p. 633-647 ISBN, Ціна 0-07-296180-5: 110.00 грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг Географіч. рубрики: Анотація: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets. Примірники :ІН(1) Вільні : ІН(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |