Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658(075.8)/К88 Автор(и) : Куденко, Наталія Володимирівна Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник Вихідні дані : К.: КНЕУ, 1998 Кільк.характеристики :151 с.: рис., табл. Колективи : Міністерство освіти України, Київський національний економічний університет Примітки : Л-ра: с. 150-151 ISBN, Ціна 966-574-061-Х: 8.40 грн УДК : 658(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингове середовище--маркетинговая среда--маркетингові стратегії сегментації--маркетинговые стратегии сегментации--маркетингові стратегії росту--маркетинговые стратегии роста--маркетингове управління--маркетинговое управление--маркетингові конкурентні стратегії --маркетинговые конкурентные стратегии Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою. Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1) Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Царик, Н. Г. \ред.\; Міністерство освіти УкраїниКиївський національний економічний університет |