Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/К88
Автор(и) : Куденко, Наталія Володимирівна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 1998
Кільк.характеристики :151 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти України, Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра: с. 150-151
ISBN, Ціна 966-574-061-Х: 8.40 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингове середовище--маркетинговая среда--маркетингові стратегії сегментації--маркетинговые стратегии сегментации--маркетингові стратегії росту--маркетинговые стратегии роста--маркетингове управління--маркетинговое управление--маркетингові конкурентні стратегії --маркетинговые конкурентные стратегии
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Царик, Н. Г. \ред.\; Міністерство освіти УкраїниКиївський національний економічний університет