Назва журналу :Соціологія: теорія, методи, маркетинг -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Степанченко В. Громадянське суспільство як дискурс та соціальний нормативрий порядок у соціології Джефрі Александера/ В. Степанченко (стр.5-23) Кл.слова: Американський соціолог
Бурлачук В. Влада і тіло: історія кохання/ В. Бурлачук (стр.24-37)
Резік В. Приватизація в Україні як соціально-економічний процес: об"єктивні показники та суб"єктивні оцінки/ В. Резік (стр.66-89)
Паращевін М. Теорія секуляризації в європейському науковому дискурсі/ М. Паращевін (стр.90-102) Кл.слова: Релігія
Лавріненко Н. Про нові методологічні підходи до дослідження інституту гендеру/ Н. Лавріненко (стр.103-115)
Чигрин В. Сільська молодь: методологічні аспекти дослідження / В. Чигрин (стр.116-132)
Свєженцева Ю. Що таке партнерство і як його вимірювати: концептуальні та операціональні аспекти соціального феномена/ Ю. Свєженцева (стр.133-148)
Буко С. Корпоративна соціальна відповідальність як принцип ціннісно зорієнтованого менеджменту/ С. Буко (стр.149-158)
Бевзенко Л. Еврестичний потенціал поняття біфуркації/ Л. Бевзенко (стр.159-176) Кл.слова: Соціологія революцій
Злобіна О. Громадянський простір України: ступінь ідентифікації та чинники консолідації/ О. Злобіна, О. Резнік (стр.177-194)
Тростановський Ж. Культура та інтеграція/ Ж. Тростановський (стр.201-204)
Цікаві статті :
Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Степанченко, В.; Бурлачук, В.; Резік, В.; Паращевін, М.; Лавріненко, Н.; Чигрин, В.; Свєженцева, Ю.; Буко, С.; Бевзенко, Л.; Злобіна, О.; Тростановський, Ж.; Резнік, О.