Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 336.71(477)(075.8/Р69-796292 Автор(и) : Романенко, Лариса Федорівна Назва : Банківський маркетинг : підручник Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004 Кільк.характеристики :344 с Колективи : Міністерство освіти і науки України, Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" Примітки : Л-ра: с. 331-343 ISBN, Ціна 966-8365-56-9: 27.50, 33.00, грн УДК : 336.71(477)(075.8) ББК : 65.9(4УКР)262.10я73 Предметні рубрики: Банківський маркетинг Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг послуг--маркетинг услуг--банківський продукт--банковский продукт--стратегічний маркетинг --стратегический маркетинг--комунікаційна політика банку--комуникационная политика банка--контроль маркетингу--контроль маркетинга--аудиторський контроль--аудиторский контроль Анотація: Методологія банкіського маркетингу, класифікація банківських продуктів, особливості проведення маркетингових дослідженьв банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності. Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1) Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" |