Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(477)(075.8/Р69-796292
Автор(и) : Романенко, Лариса Федорівна
Назва : Банківський маркетинг : підручник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Примітки : Л-ра: с. 331-343
ISBN, Ціна 966-8365-56-9: 27.50, 33.00, грн
УДК : 336.71(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)262.10я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг послуг--маркетинг услуг--банківський продукт--банковский продукт--стратегічний маркетинг --стратегический маркетинг--комунікаційна політика банку--комуникационная политика банка--контроль маркетингу--контроль маркетинга--аудиторський контроль--аудиторский контроль
Анотація: Методологія банкіського маркетингу, класифікація банківських продуктів, особливості проведення маркетингових дослідженьв банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"