Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.33(075.8)/Г58 Автор(и) : Гоголь, Галина Петрівна Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник Вихідні дані : Львів: Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004 Кільк.характеристики :2004 с Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ISBN, Ціна 966-553-343-6: 21.00 грн УДК : 339.33(075.8) ББК : 65.5я73 Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види міжнародного маркетингу--маркетингові дослідження--стратегічні рішення--планування--планирование--вибір цільових ринків--контрактно-цінова політика--комунікаційна політика Анотація: Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу. Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1) Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка" |