Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8/Н76 Автор(и) : Новошинська, Любов Василівна Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник Вихідні дані : К.: Центр навч. літ-ри, 2004 Кільк.характеристики :176 с.: рис., табл. Колективи : Міністерство освіти і науки України, Одеський державний економічний університет Примітки : Л-ра: с. 171-174 ISBN, Ціна 966-8365-39-9: 23.20 грн УДК : 658.8 ББК : 65.050.24 Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародне економічне середовище--международная экономическая среда--міжнародна інвестиційна діяльність--международная инвестиционная деятельность--міжнародні маркетингові ризики--международные маркетинговые риски--міжнародне маркетингове планування--международное маркетинговое планирование--міжнародна товарна політика--международная товарная политика--маркетингова стратегія товару--маркетинговая стратегия товара Анотація: Оцінка доцільності виходу, правила присутності та утримання позицій фірмами на сучасному міжнародному ринку, особливості міжнародного маркетингового планування на корпоративному рівні, міжнародні маркетингові стратегії фірми та товару в конкурентному середовищі. Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1) Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Одеський державний економічний університет |