Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.012.4(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Назва : Маркетинг підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :611, [1] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611
ISBN, Ціна 978-611-01-0337-4: 108.00 грн
УДК : 658.012.4(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--цінова політика--ценовая политика--маркетингова логістика--маркетинговая логистика--розподіл та збут у маркетингу--распределение и сбыт в маркетинге--комунікаційна політика--коммуникационная политика--персонал маркетинга--персонал маркетингу--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--контроль у маркетингу--контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту