Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 338.5(075.8)/О-50 Автор(и) : Окландер, Михайло Анатолійович, Чукурна, Олена Павлівна Назва : Маркетингова цінова політика : навч. посібник Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012 Кільк.характеристики :238, [1] с.: табл., граф. Примітки : Слов. термін.: с. 222-236. - Л-ра: с. 237-238 ISBN, Ціна 978-611-01-0316-9: 63.00 грн УДК : 338.5(075.8) ББК : 65.25я73 Предметні рубрики: Цінова політика-- Маркетинг --Україна Географіч. рубрики: Анотація: Навчальний посібник містить концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової політики. Розкрито зміст поняття цінової політики, цінової стратегії та цінової тактики. Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1) Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чукурна, Олена Павлівна |