Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(075.8)/К21 Автор(и) : Кардаш, Віктор Якович Назва : Маркетингова товарна політика : навч. посібник Вихідні дані : К.: КНЕУ, 1997 Кільк.характеристики :156 с.: рис., табл. Колективи : Київський національний економічний університет Примітки : Л-ра: с. 152 ISBN, Ціна 966-574-105-5: 11.00 грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--класифікація послуг--классификация услуг--номенклатура продукції--номенклатура продукции--ціна товару--цена товара--методи ціноутворення--методы ценообразования--якість продукції--качество продукции--рейтинг товару--міжнародні критерії конкурентоспроможності товару--международные критерии конкурентоспособсти товара--імідж товару--имидж товара--ринок товарів--рынок товаров--ринок послуг--рынок услуг--сегментування ринку--сегментирование рынка--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--диверсифікація товарної політики--диверсификация товарной политики--управління продуктом--управление продуктом--життєвий цикл товару--жизненный цикл товара--зрілість товару--зрелость товара--планування нової продукції--планирование новой продукции--товарні марки--товарные марки--штрихове кодування--штриховое кодирование Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Примірники :ФОНД(1) Вільні : ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Київський національний економічний університет |