Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138(075.8)/І-49 Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович Назва : Маркетингова товарна політика : підручник Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2005 Кільк.характеристики :234 с.: рис., табл. Примітки : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232 ISBN, Ціна 966-680-228-7: 27.00 грн УДК : 339.138(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1) Вільні : ВВ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |