Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658/П 12 Автор(и) : Павленко А.Ф., Войчак А.В., Примак Т.О. Назва : Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2005 Кільк.характеристики :408 с Примітки : Бібліогр.: с. 386-402 ISBN, Ціна 966-574-801-7: 082.00 грн УДК : 658 ББК : 65.290-2 Предметні рубрики: Маркетинг-- Комунікації Географіч. рубрики: Анотація: Комплекс маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку. Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Войчак, А.В.; Примак, Т.О. |