Назва журналу :Українська мова і література в школі -2014р.,N 4 Цікаві статті : Пентилюк М. Типологія уроків у контексті сучасної лінгводидактики/ М. Пентилюк (стр.2-6) Янко Н. Формування стилістичних умінь в учнів початкових класів у процесі роботи над текстами різних типів (лінгвометодичний аспект)/ Н. Янко (стр.7-12) Голуб Н. Реалізація завдань діяльнісної змістової лінії у процесі навчання української мови учнів 5 - 7 класів/ Н. Голуб (стр.13-18) Голуб Н. Концептуальні засади підручника української мови для основної школи з українською мовою навчання/ Н. Голуб [та ін.] (стр.19-22) Ярмолюк А. Психолого-педагогічні засади формування ціннісного компонента комунікативної компетентності учнів 5 - 7 класів/ А. Ярмолюк (стр.23-29) Бондаренко Ю. Дослідження системних зв'язків образів-персонажів на уроках української літератури/ Ю. Бондаренко (стр.30-32) Яценко Т. До проблеми періодизації розвитку методики літератури як галузі наукового знання/ Т. Яценко (стр.33-37) Балагура Т. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі/ Т. Балагура (стр.38-45) Бабійчук Т. Діалоги в позааудиторній самостійній роботі студента з української мови/ Т. Бабійчук (стр.46-50) Шуневич О. Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови й літератури/ О. Шуневич (стр.51-55) Романенко Ю. Мотиви і мотивація навчальної діяльності. Основні проблеми та перспективи розв'язання/ Ю. Романенко (стр.55-60) Урок української мови в системі компетентнісної освіти (стр.61-62) Лісовському Антону Михайловичу - 80! (стр.63) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Пентилюк, М.; Янко, Н.; Голуб, Н.; Ярмолюк, А.; Бондаренко, Ю.; Яценко, Т.; Балагура, Т.; Бабійчук, Т.; Шуневич, О.; Романенко, Ю.; Шелехова, Г.; Новосьолова, В. |