Назва журналу :Українська мова і література в школі -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Пентилюк М. Типологія уроків у контексті сучасної лінгводидактики/ М. Пентилюк (стр.2-6)
Янко Н. Формування стилістичних умінь в учнів початкових класів у процесі роботи над текстами різних типів (лінгвометодичний аспект)/ Н. Янко (стр.7-12)
Голуб Н. Реалізація завдань діяльнісної змістової лінії у процесі навчання української мови учнів 5 - 7 класів/ Н. Голуб (стр.13-18)
Голуб Н. Концептуальні засади підручника української мови для основної школи з українською мовою навчання/ Н. Голуб [та ін.] (стр.19-22)
Ярмолюк А. Психолого-педагогічні засади формування ціннісного компонента комунікативної компетентності учнів 5 - 7 класів/ А. Ярмолюк (стр.23-29)
Бондаренко Ю. Дослідження системних зв'язків образів-персонажів на уроках української літератури/ Ю. Бондаренко (стр.30-32)
Яценко Т. До проблеми періодизації розвитку методики літератури як галузі наукового знання/ Т. Яценко (стр.33-37)
Балагура Т. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі/ Т. Балагура (стр.38-45)
Бабійчук Т. Діалоги в позааудиторній самостійній роботі студента з української мови/ Т. Бабійчук (стр.46-50)
Шуневич О. Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови й літератури/ О. Шуневич (стр.51-55)
Романенко Ю. Мотиви і мотивація навчальної діяльності. Основні проблеми та перспективи розв'язання/ Ю. Романенко (стр.55-60)
Урок української мови в системі компетентнісної освіти (стр.61-62)
Лісовському Антону Михайловичу - 80! (стр.63)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Пентилюк, М.; Янко, Н.; Голуб, Н.; Ярмолюк, А.; Бондаренко, Ю.; Яценко, Т.; Балагура, Т.; Бабійчук, Т.; Шуневич, О.; Романенко, Ю.; Шелехова, Г.; Новосьолова, В.