Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8/Ч-96 Автор(и) : Чухрай, Наталія Іванівна, Мавріна, Анна Ольгердівна Назва : Прибутковий маркетинг. Взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень : монографія Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012 Кільк.характеристики :205, [3] с.: іл., граф., табл. Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка" Примітки : Л-ра: с. 182-194. - Дод.: с. 195-204 ISBN, Ціна 978-617-607-334-5: 74.00 грн УДК : 658.8 ББК : 65.050.24 Предметні рубрики: Фінансовий менеджмент Маркетинг Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасний маркетинг--современный маркетинг--маркетингові мислення--маркетинговое мышление--управлінські рішення--управленческие решения--оцінювання ефективності витрат--оценивание эффективности затрат--бюджетування витрат--бюджетирование затрат--оперативна ефективність--оперативная эффективность--маркетингова статегія--маркетинговая стратегия--стратегічна орієнтація--стратегическая ориентация--маркетингові інвестиції--маркетинговые инвестиции--маркетингова інтеграція--маркетинговая интеграция--організаційна структура підприємства--организационная структура предприятия Анотація: Дослідження теоретичних та практичних проблем щодо розроблення та прийняття управлінських рішень у системі "маркетинг-фінансовий менеджмент". Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мавріна, Анна Ольгердівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка" |