Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 347.78(477)(075)/К64 Автор(и) : Коноваленко, Володимир Володимирович Назва : Інтелектуальна власність в рекламі, фірмовому стилі підприємства і дизайні продукту (упаковки) : практ. посібник Вихідні дані : Т.: Навч. кн. - Богдан, 2011 Кільк.характеристики :400 с.: табл. Примітки : Бібліогр. в підрядковій прим. ISBN, Ціна 978-966-10-1921-7: 42.00 грн УДК : 347.78(477)(075) ББК : 67.9(4УКР)304.3я7 Предметні рубрики: Інтелектуальна власність --Україна Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нормативно-правові акти--нормативно-правовые акты--міжнародні договори--международные договоры--об'єкти авторського права--объекты авторского права--обмеження авторського права--ограничения авторского права--об'єкти суміжних прав--объекты смежных прав--охорона об'єктів права--охрана объектов права--суб'єкти інтелектуальної власності--субъекты интеллектуальной собственности--права інтелектуальної власності--права интеллектуальной собственности--майнові права власності--имущественные права собственности--використання об'єктів права--использование объектов права--немайнові права власності--неимущественные права собственности--право на винагороду--право на вознаграждение--ліцензійний договір--лицензионный договор--субліцензійний договір--сублицензионный договор--договір замовлення--договор заказа--договір комерційної концесії--договор коммерческой концессии--ліцензійні платежи--лицензионные платежи--аксіоми авторського права--аксиомы авторского права--аксіоми суміжних прав--аксиомы смежных прав--аксіоми промислових зразків--аксиомы промышленных образцов--аксіоми торговельних марок--аксиомы торговых марок--приклади інтелектуальної власності--примеры интеллектуальной собственности--способи захисту об'єктів права--способы защиты объектов права--збитки майбутніх періодів--убытки будущих периодов--управління інтелектуальною власністю--управления интеллектуальной собственностью--порядок укладання договорів--порядок заключения договоров Анотація: Висвітлюються основні питання створення та використання рекламних продуктів, фірмового стилю підприємства і дизайну продукту (упаковки) без порушення прав інтелектуальної власності. Книга є практичним посібником про інтелектуальну власність для авторів творів та промислових зразків, дизайнерів, виконавців, виробників фонограм та інших суб’єктів права інтелектуальної власності, рекламістів, рекламодавців, а також менеджерів торговельної марки. Зміст видання проілюстровано великою кількістю схем і таблиць, що робить його доступним для читачів із будь-яким рівнем знань у галузі права інтелектуальної власності. Видання адресоване тим, хто хоче отримати максимальний дохід від використання об’єктів права інтелектуальної власності. Примірники :ВНБТ(1) Вільні : ВНБТ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Будний, Б. \ред.\ |