Назва журналу :Рідна школа -2014р.,N 8/9
Цікаві статті :
Бех І. Групові феномени у корекційному контексті/ І. Бех (стр.3-8)
Абсалямова Я. Роль самоменеджменту в стратегії професійної самореалізації викладача ВНЗ/ Я. Абсалямова (стр.9-13)
Міхненко Г. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів/ Г. Міхненко (стр.14-19)
Редько В. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення/ В. Редько (стр.20-31)
Кучук С. Теоретичні основи факультативу як форми організації навчання біології у старшій школі/ С. Кучук (стр.32-35)
Ярова О. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу/ О. Ярова (стр.36-40)
Шпарик О. Пошук китайськими освітянами парадигми забезпечення якісної освіти у доробках американських науковців/ О. Шпарик (стр.41-45)
Матяш Н. Систематизація знань про людину в навчальних програмах і підручниках з біології (1913 - 1931 рр.)/ Н. Матяш (стр.46-49)
Шевченко С. Особливості розвитку шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР (50 - 60-ті роки ХХ ст.)/ С. Шевченко (стр.50-56)
Монь А. Управління професійною адаптацією молодих учителів у творчості О. Г. Мороза (1940 - 2007 рр.)/ А. Монь (стр.57-60)
Моргун В. Педагогіка добра: від А. Макаренка та В. Сухомлинського до О. Захарченка й І. Зязюна/ В. Моргун (стр.61-66)
"Моє педагогічне щастя" (стр.67-68)
Шлях "під знаком географії": від учителя-методиста до директора інституту (стр.69)
Виткалов С. Нова фестивальна вершина Академії дитячої творчості/ С. Виткалов (стр.70-71)
Зязюн І. Сугестологічна природа психологічного досвіду особистості/ І. Зязюн (стр.72-79)
"Умирають майстри, залишаючи спогад як рану..." (стр.80)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Бех, І.; Абсалямова, Я.; Міхненко, Г.; Редько, В.; Кучук, С.; Ярова, О.; Шпарик, О.; Матяш, Н.; Шевченко, С.; Монь, А.; Моргун, В.; Виткалов, С.; Зязюн, І.