Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/М25
Автор(и) : Сукач, Михайло Кузьмич, Ніколенко, Ілля Вікторович, Оборський, Геннадій Олександрович, Федоркін, Сергій Іванович
Назва : Маркетинг технічних інновацій : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2013
Кільк.характеристики :412[2] с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 408-412
ISBN, Ціна 978-966-2609-07-3: 180.00 грн
УДК : 658.8 + 330.341.1(075.8)
ББК : 65.291.551-21я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інновації
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний процес--инновационный процесс--інтелектуальна власність--интелектуальная собственность --інноваційний проект--инновационный проект--маркетингове середовище інновацій--маркетинговая среда инноваций --сегментація ринку--сегментация рынка--інноваційний менеджмент--инновационный менеджмент--керування якістю інновацій--управление качеством инноваций--експертиза інноваційних проектів--экспертиза инновационных проектов--оцінка ефективності інновацій--оценка эффективности инноваций--інноваційний менеджмент--инновационный менеджмент--інноваційні ризики--инновационные риски
Анотація: Джерела, сутність та структура інноваційного процесу: питання інформаційного забезпечення інновацій, захист і ліцензування об'єктів інтелектуальної власності.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сукач, Михайло Кузьмич; Ніколенко, Ілля Вікторович; Оборський, Геннадій Олександрович; Федоркін, Сергій Іванович; Сукач, Михайло Кузьмич \ред.\