Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8/М25 Автор(и) : Сукач, Михайло Кузьмич, Ніколенко, Ілля Вікторович, Оборський, Геннадій Олександрович, Федоркін, Сергій Іванович Назва : Маркетинг технічних інновацій : навч. посібник Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2013 Кільк.характеристики :412[2] с.: табл. Примітки : Л-ра: с. 408-412 ISBN, Ціна 978-966-2609-07-3: 180.00 грн УДК : 658.8 + 330.341.1(075.8) ББК : 65.291.551-21я73 Предметні рубрики: Маркетинг-- Інновації Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний процес--инновационный процесс--інтелектуальна власність--интелектуальная собственность --інноваційний проект--инновационный проект--маркетингове середовище інновацій--маркетинговая среда инноваций --сегментація ринку--сегментация рынка--інноваційний менеджмент--инновационный менеджмент--керування якістю інновацій--управление качеством инноваций--експертиза інноваційних проектів--экспертиза инновационных проектов--оцінка ефективності інновацій--оценка эффективности инноваций--інноваційний менеджмент--инновационный менеджмент--інноваційні ризики--инновационные риски Анотація: Джерела, сутність та структура інноваційного процесу: питання інформаційного забезпечення інновацій, захист і ліцензування об'єктів інтелектуальної власності. Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сукач, Михайло Кузьмич; Ніколенко, Ілля Вікторович; Оборський, Геннадій Олександрович; Федоркін, Сергій Іванович; Сукач, Михайло Кузьмич \ред.\ |