Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Карабаза І. А., Єгорова І. Г. Назва : Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлів при виході на зарубіжні ринки Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 2. - С. 41-49. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/2). - ISSN 19936788 Примітки : Л-ра в кінці ст. Предметні рубрики: Міжнародні економічні відносини Міжнародний маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародна маркетингова стратегія--международная маркетинговая стратегия--роздрібна торгівля--розничная торговля--зарубіжні ринки--зарубежные рынки--власні торгові марки--собственные торговые марки--рітейлер--ритейлер Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Єгорова, І. Г. |