Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Манжос Т. В., Мельник О. О. Назва : Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 4. - С. 401-407. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/4). - ISSN 19936788 Примітки : Л-ра в кінці ст. Предметні рубрики: Математичні моделі Інновації Реклама Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дифузія інновацій--диффузия инноваций--оптимальна рекламна стратегія--оптимальная рекламная стратегия--сегментування ринку--сегментирование рынка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мельник, О. О. |