Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романенко Є. О., Чаплай І. В.
Назва : Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 6. - С. 102-109. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/6). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Державне управління --Україна
Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий механізм--маркетинговый механизм--система державного управління--система государственного управления--потреби громадян--потребности граждан
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чаплай, І. В.