Назва журналу :Початкова школа -2017р.,N 4 Цікаві статті : Пєтухова Л. Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти/ Л. Пєтухова (стр.1-3) Андрієвський Б. Педагогічні аспекти сучасної початкової школи/ Б. Андрієвський (стр.3-4) Горлова А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи/ А. Горлова (стр.5-6) Казаннікова О. Стратегії допомоги молодшим школярам з проблемами поведінки/ О. Казаннікова (стр.6-8) Вінник Т. Культурологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи/ Т. Вінник (стр.9-10) Кабельнікова Н. Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма/ Н. Кабельнікова (стр.11-13) Полєвікова О. Нова українська школа: відчуваємо, думаємо, діємо/ О. Полєвікова (стр.13-15) Мельничук Ю. Народознавчий контекст вивчення української мови у школах з мовами навчання національних меншин/ Ю. Мельничук (стр.15-17) Владимирова А. Перформанс за фольклорними мотивами "Від Явдохи до Свята матері"/ А. Владимирова, А. Білоус (стр.18-19) Саган О. Логіка вивчення теми "Інформація"/ О. Саган, С. Микитюк (стр.20-23) Юрчук Ю. Методична розробка уроку інформатики в 4 класі з теми "Текстовий редактор"/ Ю. Юрчук (стр.24-25) Сугейко Л. Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками/ Л. Сугейко, Н. Борисенко (стр.26-28) Резнік Н. Методика роботи вчителя з організації та проведення свят у початковій школі/ Н. Резнік (стр.29-31) Голінська Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевтичного впливу/ Т. Голінська (стр.31-33) Савченко О. Літературне читання: інтерактивні методи і прийоми/ О. Савченко (стр.34-39) Маліновська Л. Як пробуджується природа навесні/ Л. Маліновська (стр.40-41) Ткач Н. Щасливо жити - з фізкультурою дружити/ Н. Ткач, Н. Розсоха (стр.41-43) Пономарьова К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі/ К. Пономарьова (стр.44-47) Губарєва С. День матері/ С. Губарєва (стр.50-51) Терещук А. Підсумковий урок української мови під час вивчення теми "Речення" у 2 класі/ А. Терещук (стр.52-53) Карпенко Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас"/ Т. Карпенко (стр.54-56) Устименко Т. Ти течеш через віки, Дніпре, серцю милий.../ Т. Устименко (стр.59) Пилипенко Т. Сторінками історії нашого міста/ Т. Пилипенко (стр.60-61) Сінна І. Де лелеки водяться, там щастя родиться!/ І. Сінна (стр.61-62) Грицюк Я. Первоцвіти/ Я. Грицюк (стр.62-63) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Пєтухова, Л.; Андрієвський, Б.; Горлова, А.; Казаннікова, О.; Вінник, Т.; Кабельнікова, Н.; Полєвікова, О.; Мельничук, Ю.; Владимирова, А.; Саган, О.; Юрчук, Ю.; Сугейко, Л.; Резнік, Н.; Голінська, Т.; Савченко, О.; Маліновська, Л.; Ткач, Н.; Пономарьова, К.; Губарєва, С.; Терещук, А.; Карпенко, Т.; Устименко, Т.; Пилипенко, Т.; Сінна, І.; Грицюк, Я.; Білоус, А.; Микитюк, С.; Борисенко, Н.; Розсоха, Н. |