Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.18+658.7(075./М27-078025 Автор(и) : Смерічевська С. В., Жаболенко М. В., Чернишева С. В. Назва : Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення : навч. посіб. у схемах і табл. Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018 Кільк.характеристики :546, [6] с.: рис., табл. Серія: Вища освіта в Україні Примітки : Літ.: с. 516-528. - Ім. покажч.: с. 529-546 ISBN, Ціна 978-617-574-085-9: 300.00 грн УДК : 339.18+658.7(075.8) ББК : 65.291.3 + 65.40 Предметні рубрики: Маркетинг-- Прийняття рішень теорія-- Стратегії Логістика-- Поставки-- Управління Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етапи розвитку маркетингу--маркетинг відносин--стратегічний маркетинг--альтернативи маркетингових стратегій--еволюція логістики--функціональні області логістики--стратегічна спрямованість логістики--логістичні системи--управління ланцюгами поставок--логістичне обслуговування--ризики поставок Анотація: Процеси інтеграції маркетингу та логістики в умовах розвинених ринкових відносин, забезпечення ефективної взаємодії двох управлінських концепцій. Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Смерічевська, С. В.; Жаболенко, М. В.; Чернишева, С. В.; Смерічевська, С. В. \ред.\ |