Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138:658.8:330/Б61-933442 Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна Назва : Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств : монографія Вихідні дані : Київ: Центр учб. літ., 2018 Кільк.характеристики :461, [1] с.: іл., табл. Примітки : Літ.: с. 380-431. - Дод.: с. 432-461 ISBN, Ціна 978-617-673-763-6: 300.00 грн УДК : 339.138:658.8:330.341 ББК : 65.290-5 Предметні рубрики: Промисловий маркетинг-- Інновації Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційне підприємництво--логістичний потенціал--системний аналіз--ринок інновацій--оцінка каналів постачання--управління товарним рухом--оптимізація системи товароруху--оцінка ефективності управління--управління витратами--маркетингові витрати--валовий внутрішній продукт--структура внутрішніх витрат--інноваційна діяльність підприємства--маркетингове забезпечення Анотація: Теоретичні, методологічні і практичні засади маркетингової політики розподілу продукції промислових підприємств. Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |