Назва журналу :Вісник Київського національного торговельно-економічного університету -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Мазаракі А. Ідентифікація контенту національного брендінгу/ А. Мазаракі, Г. П'ятницька, О. Григоренко (стр.5-33)
Мельник Т. Стратегії національного бренду в умовах глобалізації/ Т. Мельник, А. Варібрусова (стр.34-50)
Уманців Ю. Економічна теорія у новітньому методологічному дискурсі/ Ю. Уманців (стр.51-63)
Глушко В. Вектор розвитку туризму в Україні/ В. Глушко (стр.64-75)
Блакита Г. Методика CVP-аналізу: теорія та практика/ Г. Блакита, В. Адаменко (стр.76-90)
Шатайло О. Кризи соціально-економічних систем: прояви та ознаки/ О. Шатайло (стр.91-102)
Чугунов І. Видатки бюджету в системі соціально-економічного розвитку країни/ І. Чугунов, О. Самошкіна (стр.103-121)
Шульга Н. Кредитна стресостійкість банківської системи України/ Н. Шульга, А. Дрюк (стр.122-136)
Рубан М. Фінансова спроможність місцевих бюджетів/ М. Рубан (стр.137-152)
Бідюк А. Вища освіта в Україні: тенденції розвитку/ А. Бідюк (стр.153-166)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Мазаракі, Анатолій; Мельник, Тетяна; Уманців, Юрій; Глушко, Володимир; Блакита, Ганна; Шатайло, Ольга; Чугунов, Ігор; Шульга, Наталія; Рубан, Максим; Бідюк, Алла; П'ятницька, Галина; Варібрусова, Анна; Адаменко, Віктор; Самошкіна, Ольга; Дрюк, Анна; Григоренко, Олег