Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 338.43:339.138](4/С65-480316 Автор(и) : Сорока, Лія Назва : Внутрішні й зовнішні маркетингові системи та інституції в сільському господарстві Вихідні дані : Київ: Основа, 1995 Кільк.характеристики :198 с.: мал. ISBN, Ціна 5-7707-7046-5: 2.80 грн УДК : 338.43:339.138](477) ББК : 65.9(4УКР)32 Предметні рубрики: Сільське господарство-- Маркетинг Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільськогосподарський маркетинг--середовище конкуренції--агробізнес--внутрішній ринок--міжнародний ринок--ціновий ризик--калькуляція цін--маркетингово-посередницькі канали--фермерські групи--посередництво переробників--торгівля харчовими продуктами--споживання продуктів Анотація: Система сільськогосподарського маркетингу, середовище конкуренції, функції агробізнесу, внутрішній та міжнародний ринки. Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чердаклі, Ярослав \пер.\ |